Misi Kuruskan Zuly

Khamis, 22 Oktober 2009

Gaining and not losing...

Dem.. Baru terperasan kat Ticker berat diatas ituew, dia tulis "1.2kg gained.."

aku pon tahu apa jadik dengan semangat ku yang berkobar2..
tetiba malap semuanya...
Haila.. nak kene restart balik PC otak nee...

Lepas beli Kasut Sukan aritu, aku beli pulak sehelai baju bersize L..
Heheheh mesti korang pelik kan.. L tue besar dowh.. (untuk korang la..)
Tapi kalau nak dibandingkan dengan aku yang bersize XXXXL nih, L tu besar maknaya pada aku...

Seingat aku laaa..Baju last size L aku time form 3 dulu..
HUHUHUHUH

SO, baju nee aku nak gantung dalam bilik, depan katil aku..
Setiap pagi bangun tidur, aku nak nampak baju tu dulu...
Biar semangatku datang sebelum aku memulakan hariku dengan penuh ceria beserta diet! Chewaahhhh..~



Ps: x boleh blah biler aku beli baju GUESS.. Hahahahah

2 ulasan:

azlina zabha berkata...

Dear, weight gaining takyah tulis ah. Nanti kita akan jadi sangat-sangat down. Ye lah, rasa macam tak setimpal dengan usaha-usaha yang kita dah buat. Just telan je. N then, buat je exercise cam biasa. Diet cam biasa.

Penimbang berat badan memang akan membuatkan kita rasa saket hati tapi must to know gaks kan our weight. Takpe-takpe, slow2 dear. You will reach your target coz' Allah memang suka perkenankan doa kita yang nak kurus ni. Janji mintak kat DIA, k.

Pasal penimbang berat badan ni kan, em.. lebih baik kita try sluar2 kita masa kita kecik sket dulu. Kot2 muat, kita dah happy, kan :)

Yang penting, kena buat biasa-biasa je, jangan obses sgt, jgn ambil ringan sangat. Just in border. Tengah2. Eh tul ke english aku ni? wakakak. Sila betulkan eh. English aku sgt lousy. Ahaha. Yang penting kita happy k. :)

... member aku pernah cakap satu masa dulu, kalau kita nak kurus sgt, mintalah padaNYA. Doa banyak-banyak. Jangan lupa doa kita nak kurus lepas solat. Tapi, memang lewat sikit kita dapat. Cuma kena faham, Allah yang lebih power. Jadi mintak pada yang POWER untuk kurus. Yeah.

Go Zuly! Go Zuly! Zulyyyyykurrusss!!! (baca macam cheerleader)

ZulyKurus berkata...

Ikoko.. Thanx so much.. HUhuhuuhu you made me wanna cry...
Selalu lupe apa2 pon kene mintak dari DIA.. HUmm.. Kene tambahkan doa nih..
Thanx again Ikoko...