Misi Kuruskan Zuly

Rabu, 18 Mei 2011

Renew Visi 2011

Nekad giler keputusan yang aku buat nih...
Perubahan akan berlaku...
Actually, selepas aku buat MC selama 10 hari..
Baru aku sedar, aku sebenarnya MAMPU buat banyak bende2 yang aku rase susah dan kadang2 rase sangat mustahil....
Aku ada satu cita2.. yang dah 10 tahun aku pendamkan..
Setiap tahun, 'Azam Tahun Baru' aku selalunya tukar...
Tapi untuk visi yang satu tuh, aku mesti renew..
Aku taknak renew dah...
Tahun nee, aku nak laksanakan jugak visi tersebut...
Dah 2 minggu aku fikir. Banyak benda aku kena consider..
Lepas nee, life aku takkan sama dah macam sebelum nee..
Aku kena kuatkan semangat..
Aku adalah apa yang aku fikir...
Aku harus bertekad!!
Go girl go!




*Mesti korang tertanya2 apakah sebenarnya 'visi' tersebut? (^_^)y

3 ulasan:

Unknown berkata...

go go power girl!1111

ZulyKurus berkata...

zenkiu cik.. Amacam MC? selesai? (^_^)y

Unknown berkata...

comel...