Misi Kuruskan Zuly

Khamis, 29 Januari 2009

Bestnyer KL kalau ari2 camnee..

Pagi yang gelap.. Kini suda terang... Lalalalala (nyanyi ikut lagu HUJAN)

Kuar umah arinee jam 7.10pagi. Wah, 5 minit jer aku dan kazen dah sampai Jalan Jelatek. Cuti skolah + rayer ciner nee memang best betul.. Jalan beri de klear yu nor... 7.45 pagi aku dah goncang kunci bukak opis..

Terpaksela aku ajak Noran pi bekpes. lapar beb.. Nak tunggu si Kerol baru nak gerak.. Irwan plak bekpes ngan kawan dia (dating yeh.. :P). Fifi sombong arinee takmo bekpes dia.. Puas pujuk.. ceh.. Si Deen lak belum nampak bayang... Mau kebulur aku tunggu karang..

SO, pagi nee kantoi minum Teh Ais.. Noran la nee.. pi amek teh tarik.. Kan dah ngan aku2 sekali tertarik menarik aku memang debab..

+ ngan roti telur (pastue kene sound ngan Ayed ckp banyak minyak.. hhehhe ) tak nampak pon minyaknyer.. Huhuhuh (alasan baek...) tapi harus hangus dan hitam2 roti tue.. berangan la mamat tebar roti nee... eh, luper nak snap gambo.. heheheh
Semalam lunch aku di SME1 :



Dinner mam bihun tomyam ayam + limau suam. Balik kerja sampai Bukit Indah aku terus gi kedai peberetku menempah makan malam..

Pastue sampai umah 7.50pm, kazen2 ajak pi dinner.. Buat muker kental "taknak makan, diet.." padahal aku dah makan tadiknyer.. Kui3...

Khamis 29 Januari 2009 : 99.7kg

Cau cin cau!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jaga2 cik salmah..... makan-makan jugak... kalu berat x sampai target... huhuhuhu

ZulyKurus berkata...

:P baik encik Anon..