Misi Kuruskan Zuly

Rabu, 13 Mei 2009

Phase II

Project nee start Isnin, 11-05-2009 dan akan berakhir pada Sabtu, 11-07-2009.
Sebelum2 nee yang korang tgk aku makan mengarut2 (xde rupe orang nak diet tue) untuk Phase I.

Hahahah Last week trial 3 hari tue tak berapa berjaya la, sebab hari ke-3 Jumaat malam aku sampai kampung jer mak aku dah hidang nasik ngan ikan siakap 3 rase, ngan sambal sotong, dan jugak kailan ikan masin... Hahahahaha Tapi thanx to Wan jugak la.. berjaya aku tak makan nasik 2 hari setengah.. :P

So, my menu untuk 2 bulan nee :

Pagi : Kuih 2 ketul / Roti sandwich sardin 2 keping / Bihun 1/2 pinggan /
Kueteow 1/2 pinggan
: Teh tarik (aku masih belum berjaya
untuk tak minum teh tarik ne.. Huhuhuh)

Tengahari : Tak makan

Dinner : Ayam grilled 1/4 ekor (hahhahah Chicken Matby nee) / Bihun
tomyam ayam / Sup sayur bertelur

: Ataupon tak makan

Air kosong : Atleast 2 liter


Update: Rabu 13-05-2009 : 96.3kg
Jadi tgh hari sekarang nee aku biase bace novel dan teman bebudak nee makan jer..
aku rase lama2 nanti obvious pulak nampak aku sorang tak makan...

Heheheh
takpe2, duduk kat Tekno tue ari2 boleh nampak mamat pujaan ;)

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Zuly..jom mengumbai

Tanpa Nama berkata...

zuly.....chaiyok2 ya......izan doakn hasrat zuly tcapai.. good luck..:)

Tanpa Nama berkata...

Phase 1 turun 7kg je??

Zuly berkata...

To Kerol : Setakat Umbai jer, aper kelasssssss hahahahha

Zuly berkata...

To Izan: Thank you dear.... heheheheh Maceh2 Awak pon diet jugak kan? Gewd luck!

Zuly berkata...

To Anoy3 : 7 kg tue setahun taw.. Hahahahahaha dari start aku kerja last year (104.0KG), now da 98.0 KG.. Orait la tue kan.. Hehehe

Tanpa Nama berkata...

ya izan pun diet gak...sajer nk support member...hu3 :)