Misi Kuruskan Zuly

Ahad, 3 Mei 2009

Sneak Update

wohoo..
lama tak hapdate..
busy giler...

  • berat terkini takde perubahan, so, will stay with the currnt ticker.. Yah, i did lost 1kg if i skip my Dinner.. dats all..
  • celebrated my burfday on April 17.. (tapi bukan Sweet Seventeeeennnn yah.. hikhikhik)
  • what did i got?
  • well... a lot of fun stuff happened..
  • and received too.. to reveal in the future..

Ops.. bertunang?

Sesiapa yang dengar cerita aku dah bertunang tue, aku minta maaf.. Mulenyer itu cumer usikan2 nakal untuk adik sepupu aku.. Saja nk tgk reaksi dia.. Ditambah pulak dengan cerita Kakak dan Kak sedara dia (yang terlebey pandai nee), cerita nee jadik besar giler dan nampak cam real.. Haila.. Aku pon salah sebab 'tolong promote' jugak.. In the end, terpakse aku explain ngan bebudak opis yang tahu pasal nee.. Huhuhuhuh rase bersalah.. Sorry korang, really sorry.. Aku mengaku aku main2 jer biler dah sedar bende2 nee out of control.. Claim la Chiken Matby dengan aku nanti.. (rasuah).. Hahahah

Okayh, gtg.. lenkali update! ;)

PS: Moral Of The Story : Lenkali takyah tunang.. Nikah jer terus.. :P

Tiada ulasan: