Misi Kuruskan Zuly

Jumaat, 15 Mei 2009

Tickerku dihapdate!

Salam.. Selamat pagi semua..

Hari nee aku update Ticker (Progress penurunan berat kat atas tue..) specially for Phase II Project.

Date aku start dari 05-05-2009 dan akan berakhir pada 22-07-2009 officially.

Berat pulak starting dari 98.0 KG dan berat target adelah 75.0 KG

Yer aku tau x sampai lagi ke berat ideal, tapi atleast dalam 2 bulan nee aku cuber sampai ke berat tue untuk dapatkan hadiah berupa wang tunai berjumlah rm500 .. Hahahahaha

Tak bermaksud lepas 2 bulan tue aku stop diet okay.. Aku cuber nak diet giler2 dalam 2 bulan nee, tgk aper progress.. So far puas hati jugakla sebab dah 2 kilo turun.. :)

Esok dan Ahad adelah hari paling mencabar.. Ini first time aku nak menghadapi cuti (weekend) semasa aku dalam progrem diet nee.. Ya Allah, kuatkanlah semangat aku...InsyaAllah.. =)

Tiada ulasan: