Misi Kuruskan Zuly

Selasa, 10 April 2012

Coret coret of the day

Rasenyer hari2 aku membebel kat sini kan.. Bukan kire ada orang bace ke tak, hihihihi ikut suka jer nak update apa2.. Pastu kat blog aku nih memang tak activatekan apa2 iklan ke Adsense ke Nuffnang ker, sebab aku sendiri menyampah kalau ada pop-up suruh klik sana sini bila visit site orang2 lain...

Kadang2 aku tulis pendek jer... Kadang2 aku tulis panjang berjela sampai sendiri pon tak larat nak baca.. Follower blog nih kebanyakannyer aku tak kenal pon hahahaha Tak kisah la korang stumble upon ker, terklik apa2 ker yang terdirect terus ke sini.. Terima kasih sebab sudi bace blog aku yang banyak merapu nih...

Makin tua rase makin kurang pulak kawan2 aku yang sedia ada (they get married, ada anak, terus luper kehidupan bersahabat agaknya) , tapi makin ramai jugak kawan2 baru yang aku kenal melalui forum.. Actively aku memang ada join satu forum diet, dan satu forum motor.. Seronok kadang2 aku rase macam aku jumpe 'real people' walaupon hanya bertegur sapa menggunakan keyboard. Ada juga yang Private Message (PM) aku ajak lepak2, ajak jogging, ajak makan, ajak tengok wayang.. Setakat nih yang kat forum diet tuh aku berani la kuar (sebab most of them perempuan) tapi bila budak2 forum motor tuh kebanyakannya lelaki hahah tak berani lagi la aku (walaupon aku tahu niat mereka InsyaAllah baik2 sahaja) =)

Malam nee nak tengok Battleship dengan BFF Leen dan ada jugak ajak2 ayam budak forum yang selalu tengok wayang kat GSC Alamanda tuh.. Tengok la jumpe siapa agaknya malam nih (^_^)Y





Tiada ulasan: