Misi Kuruskan Zuly

Rabu, 25 April 2012

3 Wishlist + 1

Semalam, seseorang telah bertanya kepada saya. Apa wishlist sempena hari lahir?
Hahaha rasenyer orang itulah satu2 orang yang tanya kepada saya macam tue...
Selalunyer, simpan untuk diri sendiri jer.. Tapi kali nee rase nak share dengan korang pulak.. Hahaha so saya pon jawab,

Wishlist saya yang pertama,
Saya nak seseorang yang boleh dijadikan teman hidup, dunia dah akhirat.

:D  over kan? Terkedu kejap teman yang bertanya tuh hahahaha
Oleh sebab 'seseorang' tu kan orang, mana boleh hadiahkan 'orang' kat saya kan..
So, takpela.. Move on.. (budget sedey.. huhuhuh)


Wishlist saya yang kedua,
Saya nak motor Kawasaki ER6N 2012 latest released...

Owh, dan inilah mahkluk tersebut yang saya panggil jugak Bumblebee
(tapi takde kaitan dengan encik Bumblebee ya hihihih)


Tampan giler kan? Harganya lebih kurang 33k+- (yer, RM33,000.00)
Rase2 kan kalaulah beli pakai duit sendiri nee, mau kena tunda kawen sampai habes bayar hutang!Sebab tu la masuk dalam wish list kot2 ada orang nak bagi sebagai hadiah hantaran, kan.. Kekekeke ok sila siram saya pakai sebaldi air sejuk...


Wishlist saya yang ketiga,
Saya nak sebuah dompet baru.
Granted.

Last week outstation di Johor Port, on way back singgahla diJohor Premium Outlets (JPO), berjaya la merembet sebijik dompet kulit kat Fossil... Yeahhh!!! Nasib baik ada jugak wish yang 'affordable' hahahahaha

Alhamdulillah, umur saya dah dah 29 tahun (dan 8 hari), masih bernafas, masih sihat, masih ada rezeki, masih ada orang2 yang tersayang, masih ada kawan2, masih ada kerja, masih ada yang perlukan.. (^_^)Y

*Owh luper nak sebut, orang yang bertanya tuh dengan baik hatinya nak fullfillkan saya satu wish tambahan. Hahahah
Wishlist saya sebagai tambahan,
Saya nak sepasang kasut sukan yang baru untuk in-house training!  Yippie!!
Skechers buleh? Ahaksss!!!!

Tiada ulasan: