Misi Kuruskan Zuly

Isnin, 5 November 2012

Bodybuilding: Day 2, Crunch fail

Sabtu, 3hb jam 9.30pagi den sampai kat KBS. Masuk changing room, tukar pakai spatu. Grab air dengan towel, terus start.

Day2: Saturday, 03 November 2012

10min x threadmill (5mph) 
Pepandai jer aku letak mph wahahahaha

15 x Standing Dumbbell Curls with Squat
Buat 3 set. Tapi sebenarnya tak mampu aku buat squat tue. Peha memang masih sakit hasil dari 1st day training Rabu lepas. So, amik satu bench, masa squat tuh aku landing punggung kat bench. Kira macam cheat jugak but atleast ada gak buat kan.

10 x Push Up
10 x Lunges
3 set. 1 set lunges memang aku tak turun sangat. 2nd set baru buat betul2. Macam magic pulak tetibe rase peha dah tak sakit sangat. Hahahaha

15 x Leverage Shoulder Press
15 x Sumo Squat
Buat 3 set. Alhamdulillah, harinee berjaya pakai dumbbell 5kg masa buat Sumo squat. Haritu kan aku tak boleh lansung nak bengkokkan lutut.


20 x Step Up Step Down (Right)
20 x Step Up Step Down (Left)
3 Set, buat laju2. Macam nak tercabut lutut aku derr.. Ader gak set yang aku pause kejap tapi tak berhenti la cuma perlahankan step.

10 x Crunch
3 set jugak. Seriously aku tak berapa boleh nak naik. Naik 1/3 jer ok. Pelik gak nih. Kalau pagi2 buat kat katil boleh jer aku naik 10, kaki lunjur straight. Ke sebab aku naikkan lutut tinggi masa buat nee? Tapi aku ada gak suspect aku dah kehabisan tenaga.

Aura2 mamat2 ensem sedang buat bulking ngan cutting disekelilingku lansung tak membantu.

Prftttttt!!

2 ulasan:

dariagraphy berkata...

keep going zuly, practice makes perfect~

ZulyKurus berkata...

Thanx Nurrul sudi singgah sini :) Segan la otai bace kiter punyer belog heheheh